پر و مسلوب‌المنفعه کردن چاه‌های غیر مجاز لرستان

پر کردن چاه غیر مجاز

جلسه هماهنگی مدیران و رؤسای امورات و ادارات منابع آب شهرستان‌های استان لرستان در خصوص مسأله چاه‌های غیرمجاز در سطح دشت‌های این استان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان به نقل از شبکه خبری آب ایران در این جلسه که در سالن کنفرانس شرکت آب منطقه‌ای لرستان برگزار گردیده است، نادر مختاری به عنوان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت ضمن انتقاد از کارکرد گروه‌های گشت و بازرسی در سطح استان، تأکید نمود که نیاز همکاری و کوشش بیشتر برای شناسایی و معرفی متخلفین برداشت‌های غیرمجاز از منابع آبی استان و برخورد با آن‌ها وجود دارد.
مختاری در ادامه افزود: پروژه پر و مسلوب‌المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز در سطح دشت‌های استان لرستان آغاز شده است. این موضوع به عنوان اصلی‌ترین معضل انسانی در کاهش منابع آبی بوده که بایستی براساس قانون توزیع عادلانه آب با متخلفین برخورد گردد.
وی همچنین اظهار داشت: پیمانکاران این طرح مشخص شده‌اند و اسامی آنان به شهرستان‌ها اعلام و مدیران شهرستان‌ها موظف هستند سریعاً نسبت به احضار آنان به ادارات و انجام هماهنگی‌های لازم در این خصوص و شروع به کار آن‌ها اقدام نمایند.

مهدی سجادی نیز که مدیریت حفاظت منابع آب استان لرستان را بر عهده دارد گفت: با تأمین اعتبار پروژه پر و مسلوب‌المنفعه کردن چاه‌های غیر مجاز در سال ۹۴ شاهد تحول بزرگی در زمینه برخورد با متخلفین و متجاوزین به منابع آب زیرزمینی استان خواهیم بود.
وی افزود: مدیران شهرستان‌ها وظیفه دارند نظارت و دقت بیشتری برنحوه کار پیمانکاران در خصوص پر کردن چاه‌های غیرمجاز داشته باشند و لازم است هماهنگی بیشتر بین کارشناسان و پیمانکاران و مدیران وجود داشته باشد تا تداخلی در مورد پرونده‌ها به وجود نیاید.
سجادی در انتهای صحبت‌های خود به اقدامات مثبت و پیگیری‌های بیشتر مدیران شهرستان‌های استان لرستان درباره طرح تعادل‌بخشی تأکید نمود.

محمّدحسین

دیدگاه کاربران ...

تعداد دیدگاه : 0

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

جدیدترین محصولات